TheMeetMarket logo TheMeetMarket logo

Δημοφιλή σε Αξεσουάρ

Δημοφιλή σε Παπούτσια

Δημοφιλή σε Τσάντες, Πορτοφόλια & Θήκες

Γυαλιά Οράσεως & Ηλίου

Δημοφιλή σε Γυαλιά Οράσεως & Ηλίου

Κάλτσες

Δημοφιλή σε Κάλτσες

Καπέλα & Αξεσουάρ Μαλλιών

Δημοφιλή σε Καπέλα & Αξεσουάρ Μαλλιών

Δημοφιλή σε Ζώνες

Μαντήλια, Κασκόλ & Γάντια

Δημοφιλή σε Μαντήλια, Κασκόλ & Γάντια

Μπρελόκ

Δημοφιλή σε Μπρελόκ

Δημοφιλή σε Κατοικίδια

Δημοφιλή σε Περιποίηση & Ευεξία

Σαπούνια

Δημοφιλή σε Σαπούνια

Περιποίηση Δέρματος

Δημοφιλή σε Περιποίηση Δέρματος

Δημοφιλή σε Περιποίηση & Styling Μαλλιών

Δημοφιλή σε Home Spa & Αρώματα

Δημοφιλή σε Fitness

Eco-Friendly Υγιεινή

Δημοφιλή σε Eco-Friendly Υγιεινή

Δημοφιλή σε Ανδρικά

Δημοφιλή σε Ευ ζην

Δημοφιλή σε Διακόσμηση & Τέχνη

Έπιπλα & Φωτιστικά

Δημοφιλή σε Έπιπλα & Φωτιστικά

Υφάσματα

Δημοφιλή σε Υφάσματα

Prints, Posters & Διακόσμηση Τοίχου

Δημοφιλή σε Prints, Posters & Διακόσμηση Τοίχου

Διακοσμητικά Αντικείμενα

Δημοφιλή σε Διακοσμητικά Αντικείμενα

Κουζίνα

Δημοφιλή σε Κουζίνα

Zero Waste Προϊόντα

Δημοφιλή σε Zero Waste Προϊόντα

Βιβλία, Χαρτικά & Παιχνίδια

Δημοφιλή σε Βιβλία, Χαρτικά & Παιχνίδια

Μουσική

Δημοφιλή σε Μουσική

Δημοφιλή σε Παιδί & Κατοικίδια

Βρέφος (0-2 ετών)

Δημοφιλή σε Βρέφος (0-2 ετών)

Κοριτσίστικη Ντουλάπα

Δημοφιλή σε Κοριτσίστικη Ντουλάπα

Δημοφιλή σε Unisex Ντουλάπα

Παιχνίδια

Δημοφιλή σε Παιχνίδια

Βιβλία & Σχολικά Είδη

Δημοφιλή σε Βιβλία & Σχολικά Είδη

Βρεφικό & Παιδικό Δωμάτιο

Δημοφιλή σε Βρεφικό & Παιδικό Δωμάτιο

Ώρα Για Φαγητό

Δημοφιλή σε Ώρα Για Φαγητό

Κατοικίδια

Δημοφιλή σε Κατοικίδια

Δημοφιλή σε Γεύση

Δημοφιλή σε Φαγητό

Δημοφιλή σε Ποτό

Μαγειρική

Δημοφιλή σε Μαγειρική

Δημοφιλή σε Δωροκάρτες

Αναζήτηση Αποτελεσμάτων

Αναζήτηση προϊόντων, makers, εκδηλώσεις, πληροφορίες...

Shop
Close

Διαχείριση Βιτρίνας

Διαχείριση Βιτρίνας

Μπορείς να έχεις πρόσβαση στη Bιτρίνα σου μέσω του μενού που υπάρχει στην αριστερή στήλη του προφίλ "Το κατάστημά μου". Επίλεξε "Προβολή βιτρίνας" αν θέλεις να δεις πως εμφανίζεται στους επισκέπτες του e-shop ή "Επεξεργασία βιτρίνας" αν θέλεις να ξεκινήσεις δουλειά ή να κάνεις οποιαδήποτε αλλαγή.

Αφού έχεις ήδη ορίσει το logo του brand σου και ένα έξυπνο moto στις "Ρυθμίσεις καταστήματος" της σελίδας "Το κατάστημά μου",
μπορείς να ξεκινήσεις την επιμέλεια της βιτρίνας σου επιλέγοντας "Επεξεργασία βιτρίνας".

Αυτό θα σε μεταφέρει στη σελίδα "Επεξεργασία βιτρίνας" για να συμπληρώσεις και να προσωποποιήσεις διάφορες ενότητες. Στις επόμενες ενότητες του Κέντρου Βοήθειας / Selling Online εξηγούμε όλα τα βήματα αναλυτικά. Σου δίνεται επίσης η δυνατότητα να δημιουργήσεις μία δίγλωσση βιτρίνα (Ελληνικά και Αγγλικά) για να προσεγγίζεις ένα ευρύ κοινό.

"Η ιστορία":
Πες λίγα λόγια για εσένα και το
 brand σου. Για παράδειγμα, ποια ήταν η αφορμή για να ξεκινήσεις; Από τι εμπνεύστηκες; Ποια είναι η φιλοσοφία του brand σου και σε ποιες αρχές βασίζεται; Τι πρεσβεύεις; Ποιο είναι το κοινό σου; Οτιδήποτε θεωρείς σημαντικό θα θέλαμε να το ακούσουμε. Έτσι οι επισκέπτες θα νιώσουν μία βαθύτερη σύνδεση με εσένα και το brand σου. Μη διστάσεις να βάλεις τη δική σου πινελιά με φαντασία, χιούμορ και προσωπικές λεπτομέρειες. Έτσι κι αλλιώς, είναι η δική σου μοναδική ιστορία!

"Τα προϊόντα":
Μίλησε πιο αναλυτικά στους επισκέπτες
για τα προϊόντα σου δίνοντας βασικές λεπτομέρειες. Παρουσίασε την ξεχωριστή γκάμα των προϊόντων σου, εξήγησε μας τη διαδικασία παραγωγής, τι υλικά χρησιμοποιείς, ποιες είναι οι τεχνικές επεξεργασίας, οι λεπτομέρειες, τα πλεονεκτήματα και τα ειδικά χαρακτηριστικά που τα καθιστούν μοναδικά και ελκυστικά.

"Πολιτική καταστήματος":

-Προσφέρεις διεθνή αποστολή;
Απλά επίλεξε "Ναι" ή "Όχι" ανάλογα με τις υπηρεσίες που παρέχει το κατάστημά σου.

-Δέχεσαι επιστροφές*;
Ναι: Εάν δέχεσαι επιστροφές, συμπλήρωσε στο παρακάτω πλαίσιο ποιοι είναι οι όροι και οι προϋποθέσεις βάσει των οποίων γίνονται αποδεκτές.

Όχι: Εάν δεν δέχεσαι επιστροφές, απλά το επιλέγεις χωρίς να χρειάζεται κάποια περαιτέρω ενέργεια.

*Εδώ θα σε συμβουλεύαμε να ρίξεις πρώτα μία ματιά στους κανόνες της ΕΕ σχετικά με τις εγγυήσεις και τις επιστροφές αγορών από το διαδίκτυο.

Αφού έχεις συμπληρώσει όλα τα παραπάνω πεδία, πάτησε "Αποθήκευση" για να ολοκληρώσεις το πρώτο βήμα για τη δημιουργία της βιτρίνας σου.

Σε αυτό το βήμα μπορείς να επιλέξεις έως και 5 προϊόντα από τις καταχωρίσεις σου και να τους δώσεις έναν μοναδικό τίτλο με βάση ένα κοινό θέμα.

Πατώντας το κουμπί Επεξεργασίας, ανοίγει η σελίδα "Λίστα Προϊόντων καλωσορίσματος" και με το κουμπί "Επίλεξε προϊόντα" εμφανίζεται ο κατάλογος σου, από όπου θα επιλέξεις τα 5 προϊόντα που θες να χρησιμοποιήσεις, κάνοντας κλικ πάνω στις αντίστοιχες φωτογραφίες. Πάτησε "ΟΚ" για να αποθηκευτούν και να κλείσει ο κατάλογος. Έπειτα, σου συνιστούμε να
"Δώσεις έναν τίτλο στην επιλογή των προϊόντων σου" που θα ορίζει το κοινό τους θέμα (π.χ. Τα απαραίτητα για το καλοκαίρι, Οι τελευταίες μου δημιουργίες, Το τέλειο δώρο Χριστουγέννων ή Summer Essentials, New in, The perfect Christmas Gift). Η διαδικασία ολοκληρώνεται πατώντας "Αποθήκευση".

Πατώντας το κουμπί της Επεξεργασίας, ανοίγει μία νέα σελίδα όπου μπορείς να επιλέξεις ένα από τα προϊόντα που θέλεις να φέρεις σε πρώτο πλάνο. Σου προτείνουμε να διαλέξεις ένα από τα αγαπημένα προϊόντα του καταλόγου σου, επιλέγοντας την αντίστοιχη φωτογραφία.

Τώρα ήρθε η ώρα να γράψεις κάτι για αυτό - σύντομο και έξυπνο, π.χ. 100% βιολογικό, Απαλό σαν πούπουλο, We love what we do κλπ.  Μπορείς να γράψεις κάτι για το συγκεκριμένο προϊόν ή κάτι για τη γενικότερη φιλοσοφία του brand σου ή τέλος πάντων οτιδήποτε πιστεύεις ότι θα δώσει έμφαση στο προϊόν που έχεις επιλέξει.

Στη συνέχεια, "Ανέβασε μία συνοδευτική φωτογραφία" του προϊόντος σου, η οποία μπορεί να δείχνει το προϊόν σου σε χρήση ή να δημιουργεί μία ευχάριστη εικόνα ως προς το χρώμα, το σχέδιο, τη διάθεση κλπ. Μη διστάσεις να πειραματιστείς!

Τέλος, μπορείς να "Επιλέξεις ένα χρώμα ενότητας" που θα λειτουργεί ως φόντο ολόκληρης της κατηγορίας. Σου συνιστούμε να μη χρησιμοποιήσεις ένα σκούρο χρώμα που θα επηρέαζε την ορατότητα του κειμένου. Κάνοντας κλικ στο χρωματιστό ορθογώνιο κουτί, εμφανίζεται μία ολόκληρη χρωματική παλέτα από την οποία μπορείς να επιλέξεις. Μην περιοριστείς! Αφού έχεις ολοκληρώσει τη διαδικασία, πάτησε το κουμπί "Αποθήκευση" για να προχωρήσεις στα επόμενα βήματα.

Πατώντας το κουμπί επεξεργασίας, ανοίγει μία νέα σελίδα όπου μπορείς να παρουσιάσεις μία μεγαλύτερη λίστα με προϊόντα σου, ιδανικά 5 ή 10 για λόγους διάταξης. Ίσως είναι Οι πιο πρόσφατες δημιουργίες σου, Σε προσφορά ή αυτές που ταιριάζουν στην εποχή... ίσως να έχουν κοινό θέμα. Για να δείξεις στο κοινό σου ένα ευρύ φάσμα των δημιουργιών σου, συνιστούμε να μην χρησιμοποιείς προϊόντα που έχεις ήδη παρουσιάσει σε προηγούμενες ενότητες. Έπειτα, δώσε έναν τίτλο στην επιλογή των προϊόντων σου και πάτησε "Αποθήκευση" για να ολοκληρωθεί η διαδικασία.

Πατώντας το κουμπί επεξεργασίας εμφανίζεται το πλαίσιο κειμένου.  Εδώ μπορείς να γράψεις μία φράση ή ένα απόσπασμα, ένα moto που σε αντιπροσωπεύει, κάποια λόγια ενός καλλιτέχνη που θαυμάζεις, τον αγαπημένο σου στοίχο από ένα τραγούδι ή κάτι έξυπνο που μόλις σκέφτηκες! Μπορείς αν θες, να προσθέσεις και συνοδευτικό κείμενο , αν χρειάζεσαι περισσότερο χώρο για να εκφραστείς, το οποίο θα εμφανίζεται με μικρότερη γραμματοσειρά κάτω από το κύριο κείμενο. Πάτησε “Αποθήκευση” για να ολοκληρωθεί η διαδικασία.


Πατώντας το κουμπί επεξεργασίας, μπορείς να επιλέξεις ένα βίντεο που θες να προβάλλεις. Είναι η σωστή στιγμή για να δείξεις ένα βίντεο που έχεις δημιουργήσει για τα προϊόντα ή το brand σου ή να μοιραστείς ένα βίντεο που σε εμπνέει. To μόνο που έχεις να κάνεις είναι να κάνεις αντιγραφή/επικόλληση το url του βίντεο σου και θα αναλάβουμε εμείς τα υπόλοιπα. Σημείωσε ότι δεν μπορείς να χρησιμοποιήσεις βίντεο από το Facebook εδώ, καλύτερα Youtube! Έπειτα, γράψε τη λεζάντα που θέλεις να εμφανίζεται ακριβώς κάτω από το βίντεο σου και πάτησε "Αποθήκευση".

Πατώντας το κουμπί επεξεργασίας, μπορείς να επιλέξεις 2 από τα προϊόντα του καταλόγου σου που θέλεις να προβάλλεις. Σου προτείνουμε να επιλέξεις 2 προϊόντα σου που συνδυάζονται αρμονικά, κάνοντας κλικ στις αντίστοιχες φωτογραφίες.

Τώρα θα πρέπει να γράψεις κάτι για αυτά, σύντομο και έξυπνο, π.χ. Ο τέλειος συνδυασμός, Back to school, Beach Bound κλπ. Μπορείς να γράψεις κάτι που αφορά τα συγκεκριμένα προϊόντα ή τη φιλοσοφία του brand γενικότερα... οτιδήποτε αναδεικνύει τα προϊόντα που έχεις επιλέξει.

Έπειτα, "Ανέβασε μία συνοδευτική φωτογραφία" για τα προϊόντα σου. Αυτή μπορεί να είναι μία lifestyle φωτογραφία που δείχνει το ένα ή και τα δύο προϊόντα σε χρήση, ή μία κολακευτική φωτογραφία για το χρώμα, το σχέδιο, τη διάθεση κλπ. Πειραματίσου!

Τέλος, "Επίλεξε χρώμα φόντου" , το οποίο θα λειτουργήσει ως χρώμα φόντου για ολόκληρη την ενότητα. Σου συνιστούμε να μη χρησιμοποιήσεις ένα σκούρο χρώμα που θα επηρέαζε την ορατότητα του κειμένου. Κάνοντας κλικ στο χρωματιστό ορθογώνιο κουτί, εμφανίζεται μία ολόκληρη χρωματική παλέτα από την οποία μπορείς να επιλέξεις.

Αφού έχεις ολοκληρώσει τη διαδικασία, πάτησε το κουμπί "Αποθήκευση" για να προχωρήσεις στην επόμενη ενότητα.

Σε αυτή την ενότητα δεν χρειάζεται εσύ να κάνεις κάτι, το κάνει ο αλγόριθμος για εσένα! Εμφανίζει όλες τις ενεργές καταχωρίσεις προϊόντων σου και τις παρουσιάζει ως πλήρη κατάλογο, έτσι ώστε οι επισκέπτες να βλέπουν όλες τις δημιουργίες σου συγκεντρωμένες σε ένα σημείο.

Στο Meet Market υποστηρίζουμε την αλληλεγγύη και τον αλληλοσεβασμό. Στο πλαίσιο αυτής της φιλοσοφίας, μπορείς να συστήσεις και να μοιραστείς τους δικούς σου αγαπημένους makers με το κοινό που σε ακολουθεί.

Με ποιον τρόπο; Πατώντας το κουμπί Επεξεργασίας, μπορείς να γράψεις έναν τίτλο (π.χ. Λατρεύω αυτούς τους τύπους) και έναν Υπότιτλο (π.χ. Δείτε μερικούς από τους πιο αγαπημένους μου makers στο σύμπαν του Meet Market) και έπειτα, να επιλέξεις του αγαπημένους σου makers από τον αλφαβητικό κατάλογο των makers παρακάτω. Πάτησε "Αποθήκευση" για να ολοκληρωθεί το τελευταίο κομμάτι της βιτρίνας σου!

Την τελική εικόνα της βιτρίνας σου, μπορείς να τη δεις επιστρέφοντας στη σελίδα "Το κατάστημά μου" / "Η βιτρίνα μου"/ "Προβολή βιτρίνας". Μπροστά σου ανοίγεται η βιτρίνα του καταστήματός σου, όπως ακριβώς την βλέπουν οι επισκέπτες του ΤΜΜ e-shop. Πιστεύεις ότι θα τους έπειθε να μπουν να ψωνίσουν; Αν ναι, τέλεια! Αν όχι, με λίγες αλλαγές είμαστε σίγουροι ότι θα τα καταφέρεις!

Καλωσόρισες στο Κέντρο Βοήθειας!

Δεν βρήκες αυτό που έψαχνες;
Επικοινώνησε μαζί μας για να σε βοηθήσουμε.