Εδώ είναι το κατάλληλο μέρος για να σχεδιάσεις τη στρατηγική marketing του καταστήματός σου, δηλαδή προωθητικές ενέργειες όπως εκπτώσεις, προσφορές, ειδικά κουπόνια κλπ, που θα αυξήσουν τις πωλήσεις σου και το ενδιαφέρον του αγοραστικού κοινού για το brand σου. H διαδικασία είναι απλή και την έχουμε εξηγήσει αναλυτικά παρακάτω.
Βρίσκεσαι στο προφίλ "Το κατάστημά μου" και επιλέγεις την ενότητα "Μeet Marketing" από το μενού αριστερά.
Στη νέα σελίδα που ανοίγεται μπροστά σου, επίλεξε το μαύρο κουμπί "Δημιουργία προσφοράς +" πάνω δεξιά για να σου ανοίξει η καρτέλα όπου θα συμπληρώσεις τις απαραίτητες πληροφορίες της νέας σου προσφοράς.
Όνομα προσφοράς: Δώσε ένα χαρακτηριστικό όνομα που θα σε βοηθάει να την ξεχωρίζεις από τις υπόλοιπες.
Πότε ισχύει η προσφορά: Όρισε το χρονικό διάστημα που θα είναι ενεργή η προσφορά, πότε επιθυμείς να ξεκινήσει ή/και πότε λήγει, επιλέγοντας τις αντίστοιχες ημερομηνίες στο ημερολόγιο.
Τύπος προσφοράς: Διάλεξε αν πρόκειται για Προσφορά ή Εκπτωτικό κωδικό.
Στην περίπτωση της Προσφοράς, οι δυνατότητες που δίνονται στον πελάτη είναι εμφανείς στον κατάλογο των προϊόντων σου (π.χ. 1+1 Δώρο).
Στην περίπτωση του Εκπτωτικού κωδικού, θα πρέπει να Εισάγεις κωδικό, τον οποίο θα μπορεί να εφαρμόσει ο πελάτης στο τελικό καλάθι για να αξιοποιήσει τη προσφορά, επομένως αυτή δεν είναι ορατή στον κατάλογό σου.
Για παράδειγμα, έχεις ενημερώσει τους πελάτες σου ότι με τον κωδικό ΧΜΑS10 κερδίζουν έκπτωση -10% στην παραγγελία τους. Οπότε, θα πρέπει να καταχωρίσουν τον κωδικό στο αντίστοιχο πλαίσιο που υπάρχει στη σύνοψη της παραγγελίας, ώστε να αφαιρεθεί το ανάλογο ποσό από το τελικό σύνολο και να προχωρήσει στη πληρωμή, δηλαδή στο τελευταίο βήμα.
Απαιτείται ελάχιστη παραγγελία;: Χρειάζεται να έχει συμπληρωθεί μία συγκεκριμένη ποσότητα ή ένα συγκεκριμένο ποσό για να ισχύει η προσφορά;
-Όχι: Τότε η προσφορά είναι ορατή στον κατάλογό σου χωρίς κάποια από τις παραπάνω προϋποθέσεις.
-Ναι: Τότε η προσφορά δεν θα είναι ορατή στη λίστα προϊόντων και θα εφαρμοστεί στη σελίδα του καλαθιού αφού συμπληρωθεί η απαραίτητη ποσότητα ή ποσό που έχεις ορίσει.
Τύπος έκπτωσης: Διάλεξε ανάμεσα σε Ποσοστιαία έκπτωση, Έκπτωση συγκεκριμένου ποσού (ανά παραγγελία)*, Έκπτωση συγκεκριμένου ποσού (ανά προϊόν)* ή Δωρεάν μεταφορικά.
*Οι εκπτώσεις συγκεκριμένου ποσού απαιτούν ένα επιπλέον βήμα, την εισαγωγή του ποσού έκπτωσης, εφαρμόζονται στο σύνολο της παραγγελίας και είναι ορατές στη σελίδα του καλαθιού).
Που ισχύει η προσφορά;: Ισχύει για όλες ή για συγκεκριμένες χώρες; Αν ισχύει για συγκεκριμένες, επίλεξε τις χώρες από τη προκαθορισμένη λίστα ή πληκτρολόγησέ τες και πάτησε Enter.
Η προσφορά ισχύει για όλα τα προϊόντα;: Αν ισχύει για όλα τα προϊόντα του καταλόγου σου πάτησε "Ναι". Αν θα ήθελες να ισχύει για συγκεκριμένα προϊόντα, πάτησε "'Όχι" και έπειτα "Επίλεξε προϊόντα" κάνοντας κλικ σε αυτά που επιθυμείς από τον κατάλογο που ανοίγει μπροστά σου, και πάτησε ΟΚ.
Τέλος πάτησε "Αποθήκευση" για να ολοκληρωθεί η διαδικασία και η νέα σου προσφορά είναι έτοιμη!
Η δημιουργία μιας προσφοράς μπορεί να φανεί χρήσιμη για πολλούς λόγους. Αν, για παράδειγμα, έχεις μία νεοσύστατη εταιρία και θέλεις να προσελκύσεις κοινό για να γνωρίσει τα προϊόντα και τη φιλοσοφία του brand σου, σίγουρα ένα εκπτωτικό κουπόνι ή τα δωρεάν μεταφορικά θα αποτελούσαν ισχυρά κίνητρα. Αλλά ακόμα και αν δεν είσαι νέος στο χώρο, ίσως επιθυμείς να αποσύρεις μία συλλογή για να παρουσιάσεις μία νέα, να προωθήσεις συγκεκριμένους κωδικούς, να ξαναπλησιάσεις παλιούς πελάτες, να τους ενθαρρύνεις να ξοδέψουν λίγα παραπάνω χρήματα ή απλά να τους επιβραβεύσεις για την πιστότητά τους. Μία προσφορά σίγουρα βοηθά να επιτύχεις τους στόχους που έχεις θέσει για το brand σου.
Δεν βρήκες αυτό που έψαχνες;
Επικοινώνησε μαζί μας για να σε βοηθήσουμε.
Share this page