TheMeetMarket logo TheMeetMarket logo

Δημοφιλή σε Αξεσουάρ

Δημοφιλή σε Παπούτσια

Δημοφιλή σε Τσάντες, Πορτοφόλια & Θήκες

Γυαλιά Οράσεως & Ηλίου

Δημοφιλή σε Γυαλιά Οράσεως & Ηλίου

Κάλτσες

Δημοφιλή σε Κάλτσες

Καπέλα & Αξεσουάρ Μαλλιών

Δημοφιλή σε Καπέλα & Αξεσουάρ Μαλλιών

Δημοφιλή σε Ζώνες

Μαντήλια, Κασκόλ & Γάντια

Δημοφιλή σε Μαντήλια, Κασκόλ & Γάντια

Μπρελόκ

Δημοφιλή σε Μπρελόκ

Δημοφιλή σε Κατοικίδια

Δημοφιλή σε Περιποίηση & Ευεξία

Σαπούνια

Δημοφιλή σε Σαπούνια

Περιποίηση Δέρματος

Δημοφιλή σε Περιποίηση Δέρματος

Δημοφιλή σε Περιποίηση & Styling Μαλλιών

Δημοφιλή σε Home Spa & Αρώματα

Δημοφιλή σε Fitness

Eco-Friendly Υγιεινή

Δημοφιλή σε Eco-Friendly Υγιεινή

Δημοφιλή σε Ανδρικά

Δημοφιλή σε Ευ ζην

Δημοφιλή σε Διακόσμηση & Τέχνη

Έπιπλα & Φωτιστικά

Δημοφιλή σε Έπιπλα & Φωτιστικά

Υφάσματα

Δημοφιλή σε Υφάσματα

Prints, Posters & Διακόσμηση Τοίχου

Δημοφιλή σε Prints, Posters & Διακόσμηση Τοίχου

Διακοσμητικά Αντικείμενα

Δημοφιλή σε Διακοσμητικά Αντικείμενα

Κουζίνα

Δημοφιλή σε Κουζίνα

Zero Waste Προϊόντα

Δημοφιλή σε Zero Waste Προϊόντα

Βιβλία, Χαρτικά & Παιχνίδια

Δημοφιλή σε Βιβλία, Χαρτικά & Παιχνίδια

Μουσική

Δημοφιλή σε Μουσική

Δημοφιλή σε Παιδί & Κατοικίδια

Βρέφος (0-2 ετών)

Δημοφιλή σε Βρέφος (0-2 ετών)

Κοριτσίστικη Ντουλάπα

Δημοφιλή σε Κοριτσίστικη Ντουλάπα

Δημοφιλή σε Unisex Ντουλάπα

Παιχνίδια

Δημοφιλή σε Παιχνίδια

Βιβλία & Σχολικά Είδη

Δημοφιλή σε Βιβλία & Σχολικά Είδη

Βρεφικό & Παιδικό Δωμάτιο

Δημοφιλή σε Βρεφικό & Παιδικό Δωμάτιο

Ώρα Για Φαγητό

Δημοφιλή σε Ώρα Για Φαγητό

Κατοικίδια

Δημοφιλή σε Κατοικίδια

Δημοφιλή σε Γεύση

Δημοφιλή σε Φαγητό

Δημοφιλή σε Ποτό

Μαγειρική

Δημοφιλή σε Μαγειρική

Δημοφιλή σε Εποχιακά

Δημοφιλή σε Πάσχα

Δημοφιλή σε Δωροκάρτες

Αναζήτηση Αποτελεσμάτων

Αναζήτηση προϊόντων, makers, εκδηλώσεις, πληροφορίες...

Shop
Close

Παραγγελίες

Διαχείριση Παραγγελιών

Όταν ένας πελάτης πραγματοποιήσει αγορά από το κατάστημά σου, τότε αυτή καταχωρείται στη ΤΜΜ πλατφόρμα και αυτόματα λαμβάνεις ένα e-mail που περιλαμβάνει όλες τις λεπτομέρειες παραγγελίας, όπως: Ημερομηνία, ID, Προϊόντα, Τιμή/Προϊόν, Σύνολο και όλες τις Πληροφορίες Αποστολής (Παραλήπτης, Διεύθυνση και Στοιχεία επικοινωνίας).

Αν χρειάζεσαι κάποια βοήθεια σχετικά με τη παραγγελία σου, πάτησε "Χρειάζομαι βοήθεια" για να μεταφερθείς στο Κέντρο Βοήθειας όπου πιστεύουμε πως θα καλύψουμε κάθε απορία σου.

Αν είναι όλα κατανοητά και θέλεις να ξεκινήσεις αμέσως δουλειά, πάτησε "Προβολή παραγγελίας" για να μεταφερθείς στη σελίδα "Παραγγελίες" του καταστήματός σου. Εκεί, σου δίνονται διάφορες δυνατότητες, όπως θα δούμε αναλυτικά παρακάτω.

Η ενότητα "Παραγγελίες" του καταστήματός σου εμφανίζει όλες τις παραγγελίες που έχουν κάνει οι πελάτες σου. Εδώ μπορείς να τις διαχειριστείς, να ενημερώσεις την κατάστασή τους για να κρατάς τους πελάτες σου αντίστοιχα ενημερωμένους και να τις βλέπεις/ταξινομείς με βάση το στάδιο που βρίσκονται. Υπάρχουν 5 πιθανά στάδια για κάθε παραγγελία:

Παρελήφθη: Η παραγγελία καταχωρήθηκε στο κατάστημα σου μέσω της ΤΜΜ πλατφόρμας και έχεις ενημερωθεί με αντίστοιχο e-mail.

Σε επεξεργασία: Η παραγγελία βρίσκεται σε στάδιο παραγωγής (αν τα προϊόν κατασκευάζεται κατόπιν παραγγελίας) ή ετοιμάζεται για συσκευασία (αν είναι ετοιμοπαράδοτο).

Απεστάλη: Η παραγγελία παραδόθηκε στη μεταφορική εταιρία που έχεις επιλέξει, έχει αριθμό αποδεικτικού και είναι στο δρόμο για τον τελικό της προορισμό.

*Κατά την αποστολή, μη ξεχάσεις να συμπεριλάβεις στο δέμα την απόδειξη λιανικής για το σύνολο της παραγγελίας.

**Κάθε φορά που ολοκληρώνεις μία παραγγελία και ενημερώνεις το στάδιο της σε "Αποστάλθηκε" (στην ενότητα Παραγγελίες του Καταστήματός σου) και συμπεριλάβεις τον αριθμό παρακολούθησης της αποστολής, το σύστημά μας ενημερώνεται και θα πληρωθείς εντός 48 ωρών. Εάν δεν συμπεριλάβεις τον αριθμό παρακολούθησης, θα λάβεις τα χρήματά σου σε 7 ημέρες. Τα χρήματά σου θα κατατεθούν απευθείας στον λογαριασμό ΙΒΑΝ που έχεις δηλώσει στα έγγραφα της εταιρείας σου ή στον λογαριασμό Paypal (αν διαθέτεις), ανάλογα με το αν ο πελάτης σου πλήρωσε με χρεωστική/πιστωτική κάρτα ή Paypal.

Ολοκληρώθηκε: Η παραγγελία έχει παραληφθεί από τον πελάτη.

Ακυρωμένη: Η παραγγελία δεν ολοκληρώθηκε για οποιοδήποτε λόγο, όπως: άλλαξε γνώμη ο πελάτης, επιστράφηκε, δεν υπήρχε διαθέσιμο απόθεμα κλπ.

Διαχειρίσου τις παραγγελίες σου επιλέγοντας "Διαχείριση παραγγελίας", όπου μπορείς να ενημερώνεις τη κατάσταση κάθε παραγγελίας και να την επιβεβαιώνεις πατώντας "Αλλαγή κατάστασης". Αυτό σου επιτρέπει να οργανώνεις καλύτερα τις παραγγελίες σου, ενώ ταυτόχρονα ενημερώνεις τους πελάτες σου, οι οποίοι θα λαμβάνουν αυτόματα μία ειδοποίηση για κάθε ενημέρωση που κάνεις.

Μπορείς να δεις τις παραγγελίες σου ανάλογα με το στάδιο στο οποίο βρίσκονται επιλέγοντας το αντίστοιχο φίλτρο στη μπάρα εργαλείων.  Κάθε παραγγελία διαθέτει μία καρτέλα με όλες τις απαραίτητες πληροφορίες, συμπεριλαμβανομένης της Ημερομηνίας, του ID, μιας φωτογραφίας, του Ονόματος κάθε προϊόντος (αν είναι περισσότερα από ένα), της Ποσότητας, της Τιμής, των Μεταφορικών εξόδων και του Συνολικού ποσού της παραγγελίας.
Επιπλέον, μπορείς να δεις τα στοιχεία του πελάτη σου, όπως όνομα, Διεύθυνση, Αριθμό τηλεφώνου και Εκτιμώμενη ημερομηνία άφιξης της παραγγελίας του.

Κάθε ΤΜΜ maker, θα πρέπει να αναφέρει τις πολιτικές του καταστήματός του σχετικά με επιστροφές, επιστροφές χρημάτων ή αλλαγές τόσο στη Βιτρίνα/Διαχείριση/Meet your maker/Πολιτική καταστήματος όσο και στα Προϊόντα/Διαχείριση/Βήμα 6. Πολιτική προϊόντος.

Αν και εξαρτάται από εσένα να ορίσεις τις πολιτικές του καταστήματός σου, έχει υπόψη σου ότι σύμφωνα με τον Ευρωπαϊκή νομοθεσία, όλοι οι πελάτες δικαιούνται επιστροφή χρημάτων εντός 14 ημερών από την παραλαβή της παραγγελίας, για τα περισσότερα προϊόντα. Για να μάθετε περισσότερα σχετικά με τα δικαιώματα των πελατών εντός της ΕΕ και την ευθύνη σου ως έμπορος, ανάτρεξε εδώ.

Επομένως, συνιστούμε ανεπιφύλακτα να αποδεχθείτε και να διευκολύνετε τις επιστροφές των πελατών σας, αν αυτές ισχύουν για τα προϊόντα σας. Σύμφωνα με τη νομοθεσία της ΕΕ πρέπει επίσης να συμπεριλάβεις στην παραγγελία μία φόρμα επιστροφής κατά την αποστολή της, την οποία ο πελάτης μπορεί να χρησιμοποιήσει ή όχι.

Η πολιτική του καταστήματός σου πρέπει να είναι ευδιάκριτη για όλους και να περιλαμβάνει τα εξής:

-αν δέχεσαι επιστροφές ή όχι (και πάλι, συνιστούμε να δέχεστε επιστροφές)
-ποιο είναι το χρονικό πλαίσιο που γίνονται δεκτές οι επιστροφές
-ποιος επιβαρύνεται με το κόστος επιστροφής
-αν γίνεται αλλαγή προϊόντος ή μόνο επιστροφή χρημάτων
-εξαιρέσεις προϊόντων

Γνωρίζοντας όλα τα παραπάνω, η διαδικασία γίνεται σαφής και για τα δύο μέρη ώστε να τηρηθεί σωστά χωρίς να δημιουργηθούν προβλήματα. Αν ο πελάτης σου ζητά περαιτέρω διευκρινίσεις μέσω μηνύματος, φρόντισε να είσαι βοηθητικός και άμεσος στην απάντησή σου. Αυτό σίγουρα θα εκτιμηθεί από τον πελάτη που πιθανότατα σε ξαναπροτιμήσει στο μέλλον και θα σε συστήσει και σε άλλους αγοραστές.

Καλωσόρισες στο Κέντρο Βοήθειας!

Δεν βρήκες αυτό που έψαχνες;
Επικοινώνησε μαζί μας για να σε βοηθήσουμε.